کیامکی

ساعت 14 ظهر روز پنجشنبه است . هوا گرمه . داخل اتوبوس جا برای سوزن انداختن هم نیست . خودمو به زحمت به در اتوبوس میرسونم و پیاده میشم . تا به ایستگاه تاکسی برسم یه صد متری رو باید پیاده برم . یه فکری به ذهنم میرسه . دو هفته ای میشه که کوه نرفتم . با یکی از بچه های گروه تماس میگیرم . مثل اینکه این هفته قراره برن کیامکی . خوب این خیلی خوبه . چون فقط کوه میتونه خستگی این چند هفته رو از تنم در بیاره . تا جایی که میدونم کیامکی که به زبان محلی بهش " کمچی " میگن طرفای هادیشهره . قرارمونو برای ساعت 5:30 صبح مقابل دفتر گروه گذاشتیم .

صبح جمعه ساعت 4 از خواب بیدار شدم و وسایل ام رو برداشتم . ساعت 6 راه افتادیم . صبحانه رو بعد از اینکه از مرند گذشتیم با هم خوردیم و به راهمون ادامه دادیم . بعد از هادیشهر روستایی هست به نام داران که بعد از اون میرسیم به پای کوه . ارتفاع منطقه 1500 متره . این برای پای کوه خیلی کمه و با توجه به اینکه ارتفاع قله 3300 متره چیزی حدود 1800 متر رو باید صعود کنیم . ساعت 10:20 از پائین راه افتادیم دقیقا یادم نیست چقدر طول کشید تا به قله رسیدیم ولی شیب ، تند و مسیر طولانی بود .

قله چشم انداز زیبایی داشت از یه طرف کوه آرارات در اون دور دست ها  دیده میشد که بیشتر از نصف اش پوشیده از برف بود . با GPS که نگاه کردم آرارات 150 کیلومتر از ما فاصله داشت . از طرفی هم رود زیبای ارس که مرز کشور عزیزمونو از آذربایجان و ارمنستان جدا می کرد . واقعا منظره بدیعی بود .

بعدش هم یکم استراحت کردیم و به پائین برگشتیم . ساعت 11 شب بود که خونه رسیدم . هیچ کس خونه نبود رفته بودن مسافرت .

سمیرا

سلام چرا خاطره کوه کمال رو سایتت نزاشتی؟ در ضمن یه عکس هم از خودت بزار مرسی

محمد جدیری عباسی

با سلام بعد از مدتها انتظار چشممان با وبلاگ شما نوراری شد. با تشکر م.جدیری

مرتضی زارع

بااحترام:باراه اندازی وبلاگ دیاربیستون(bistoonmountain.persianblog.ir) تلاش خواهیم کرد اطلاعات مسیرهای سنگنوردی کرمانشاه را دراختیار کوهنوردان قرار دهیم درصورت صلاحدید نسبت به درج نام وبلاگ درلیست پیوند هایتان اقدام نمائید. باتشکر

علی تبریز

سلام متشکر از گزارش خوبتان - کاش اطلاعات بیشتری در باره صعود و فرود می دادید-هفته آخر آذر ماه قرار است ان شا الله به کیامکی برویم -می توان گفت که صعود زمستانی محسوب می شود